الحمدلله
خیلی ووقته ننوشتم!!
دلم برا وبم تنگ شده....
اینو بگم که تولد حسنا انجام شد ...به خوبی... فقط خانواده خودم یعنی خواهر و مادر و صادق و خانواده اونور یعنی مامان و سه تا خاله ها بودن.
میوه و از اون شلیلا که من دوس دارم و... پف فیل و ... آب میوه و... تم تولد و تزییینات هنرری و رضا و....یه استند یک درست کردم هلو!!! عالی!!کیک تولد عکس حسنا ...
الحمدلله همه چی هم خوردن هم بردن
دامن توتو حسنا و ... تاج طلایی رو رو یک گذاشتم!
خیلی عالی شده بود خب بود الحمدلله
یادم نیست فک کنم مامانینا شام نموندن چون حسن و بابا نبودن!!
الان خیلی وقته میخوام از تولد حسنا ی کلیپ درست کنم... اگر تحقیقات رضا بذارن!!
هدایا مامان آویزکعبه و ی ماشین بزرگ.فاطیما لباس و 20 تومن.طیبه هم لباس.مامان وان حموم و سعید زنجیر و ... خاله الیزابت . خاله ها لباس لباس.
دیگه ...
عروسی هم الحمدلله خوب و عالی بود.
بماند که من لباس نخریدم و آرایش هم تقریبا ضایع بود.یعنی با اون ابروهای پاچه بزی عروسی فاطمه خوشگلتر شده بودم.
خیره ایشالله الحمدلله به خوبی و خوشی تموم شد و ایشالله همه جوون ها خوشبخت بشن.
دیگه....
یه کلاس عالی حفظ تدبری یافتم که اگر خدا کمک کنه توش موفق بشیم.سوره اول سوره محمد بود که عالی بود!!!
سوره بعدی فتح که.... سبک کلاس عوض شد و... مثل سوره قبلی ... پیگیر نبودم متاسفانه!!تاالان!!
خدا کمک کنه ایشالله درست شه.
این وسط وسطا... بعضی حرفا مثل اینکه 50 درصد دست ماست و.... ماله کشی بعدش و... اینا پیش اوممد که مهم نیس!!
همسایه هم زایید که مبارک باشه!!و برای دیدنش حتی با وقت قبلی هم .... ولش کن اینم مهم نیس!!
tanha...
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179