واااای خدایا بخدا نمیدونم چ کنم؟خیلی دوست داشتم منصوره ازدواج کنه ولی .... بخدا زشته شایدم زشت نباشهما خونمون دومتر فاصله داریم!!ما یه هفته باهم بودیم حالم به هم میخورهاز این رفتارها میخوام عقد نرمتا بفهمن خیلی بیشعورناما اصلا هم مشخص نیست بفهمن یا نفهمن!!میخوام جوری رفتار کنم با کلاس ... مهمون .... عروس .... انگار نه انگار ... که نزدیک اینا میشینیم.میخوام عوض بشمایشالله خدا جوابشونو بده!!!!
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56