همش کار خداست

خرید بک لینک
آره ... سال 1400 ... ایشالله میرم خونه خودم تو گلستان....

ی خونه دلباز و ویلایی و متراز بالا .... که علاوه بر پذیرایی ... 4 تا اتاق داره ... یکی دخترا ...یکی پسرااا یکی مادوتا و یکی هم کتابخونه .... خیاط خونه هم هست ...تازه دو طبقه هم هست و مستاجر هم داریم!

اوهوم خدام خودش بهم میده بسلامتی و عاقبت بخیری و... تعجیل در ظهور آقا ایشالله1

خدا کمکم ون کنه قرض ای اینو بدیم و.... بریم ایشالله برای خونه بعدی!

خدا اگر بخواد خوب میتونه ...همش کار خودشه من بهترین هها رو ازش میخوام ....بهترین ها. انشالله

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 16:48

صفحه بندی