ایشالله میدم ی روحانی خوب بشینه .... مثلا با همون کرایه میزام باوی نا بشینن .... یا کم تر ... بلکن اونا هم خونه دار شن .. الان سومی شو داره میارهه ...مرضیه!بسلامتی! :)
اینم بود ه... تو این وضع بازار نمیدونم کسب و کار چی میشه.... آخه ... فقط باید خدا به داد برسه خدا
tanha...
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 16:48