رضام رو دوست دارم و .... سرشار از امید و زندگیم!!
رضام هم منو دوست داره و.... و وقتی میاد خونه مثل واقعا گسنه هاست !
خدا بیامرزه مادر شهید شفیعی رو ...بهم گفت ایشالله خدا شوهر گسنه بهت بده....بارضا ... معنی این دعا رو فهمیدم!
الان رضام تو راه برگشت از تهرانه.... فاطمه حسنا بدنیا بیاد ... ببینه ... چه بابای جیگری براش انتخاب کردم :)))
بررسی از مرجع الحمدلله طبق کپی رایت رسیده ... آماده شم بریم ریاحی...
صادق جیگر من رفته مشهد الان دیگه رسیدن ... ولی نمیدونمم خوابنیا بیدار ... بهشون بزنگم
آخ فداش ....
tanha...
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128