معامله با فرزندی نشد و...ما ضرر هم دادیم طلاهامو فروخت و..الان قیمت اون بعد از تقریبا هفتاد روز دو برابر شده...اینا یادم میمونه
یک سر حرفم بمونم .
دو به عقل مرد جماعت اعتماد نکنم
سه به غریبه جماعت اعتماد نکنم حنی کسی که ادعای مسلمانب وخوبی داره.
چهار یادم باشه مطمئنا روربم همین قدر بوده...
پنج پولم رو طلا میکنم ...ولی دوباره پی خونه میفرستمش تا عقل کاربردیش بیشتر بشه ادعای فهمش هم تعادل پیدا کنه
شش دوباره میرم تو کار پول جمع کردن و ...ذخیره کردن.به یاری خدا
هفت شماره طلافروشرومیگیرم و خودم باهاش هماهنگ میکنم دیگه ...تاجمله ی یادم رفت ...یادم بنداز و...جواب نداد و..الان وقتش مناسب نیست و...کلا از این جوابا نشنوم.
هشت به خداسپردم
نه این بیست میلیون ضرر فروش طلا صدقه سر امام زمانم و ..فاطمه حسنام... دیگه بهش فکر نمیکنم
ده از این ماجرا عبرت میگیرم
یازده عبرت ها رو آویزه ی گوشم میکنم.
دوازده خاک تو سر عمر که هرچی میکشیم از اون آشغاله .
سیزده الان فاطمه شیر خورده و خوابیده...البته یک و نیم بود
چهارده فردا به ر..میزنگم برای مشورت ..ایشالله شنبه اول وقت ... یا همین فردا تموم میکنم.
پانزده اب که از سر گذشت چه یه وجب چه دو وجب...
شانزده خدایا تو شاهد باش من سر خونه چقدر حرص خوردم .
هفده نمیدونم منی که میخام بمیرم و تو یه وجب جا بخوابم چرا حرص میخورم البته همه ی مردم همین اند ...حرص دنیا...برای همه است شاید رضا بهترین کار و میکنه شاید هم نه ...حتما بهترین کارو میکنه و حرص نمیخوره.واز تمام حرف های من اینو خوب یادشه که ...دیگه گذشته فکرش رو نباید بکنی...بوخدا آقا...
هجده اینم شانس ما...
نوزده ..خیره ایشالله ...میگم خیره تا خدا هم نگاش رو از کچولوش برنداره و برای این کوچولو خیر و خوشی و خوشبختی رقم بزنه
بیست شب بخیر ...احساس سبک شدن میکنم
وقتی بعداز این همه خونه دیدن ... یاد این افتادم که املاکی ها میگن اگر یه ماه پیش دوماه پیش قبل عید و...می اومدی و...واینکه من همش میگفتن برو املاکی املاکی و...این ادم از املاکی ها فراری بووود نمیدونم چرااااا ای خدااا منم فقط دستم به دیوار میرسید و...هری هم پیدا میکردم یا نپسندیدیم یا دیر رفتیم فروخت یا معامله نشد یا ...یا...هرچی بود نشد...
راستی چراااا حکمتش چیه؟؟؟
خداوکیلی حکمتش چیه؟؟؟
روزی میرسه ایا که من جواب این سوالم رو بگیرم؟
نمیدونم...واقعا نمیدونم...
فعلاااا اللهم صل علی محمد و ال محمد پس فردا چهارشنبه تاسوعا و پنجشنبه عاشوراس.
یادم رفت بگم خدا لعنت کنه هرچی دلاله که ...مردم رو بیچاره کردن...پردیسان ...قیمت پردیسان سر به فلک کشید....ای خاک برسر دولت که مدیریتش به درد لای جرز دیوار میخوره ..ما به درک ...بیچاره مستاجر هااا
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131