گفت اره ... ولی چطوری میخوایم سوار ماشینش کنیم؟؟
آخ فداش ....این موضوع برای قبل از ماه رمضون سال 97 هست .... پاییزه سال پیش!3 سالگی صادق با اون سویی شرت و شلوار کلاه قرمزی ش و.... کلاهی کهه مامان براش بافته!
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132