البته خدا باید قبول کنه ...من امام حسین رو واسطه کردم!
آویزه و ان یکاد دخترم نیست!!همه جا رو گشتم!!نیست وان یکاد طلا و آیت الکرسی نقره!!نیست!
اذان دارن میگن تا حسنا بیدار باش نزده ... برم نماز بخونم
امشب میرن مشاوره پایانی .... بخدا سپردم همه چی رو! همه چی رو!
جاری!باید برم تو فکرش....
خدیا ی جاری خوب عطا کن!الهی آمین
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130