جا داره به خودم ایول بگم!! ایول عزیزم

خرید بک لینک
دیگه این که دنبال یه یونی خوبم برا تحصیل!

شاید باورت نشه ... ولی احساس انرژی زیادی میکنم که باید .... برم دنبالش ... حیفه حالا که به لطف خدا بپه ام گل فاطمه است... باید از فرصت استفاده کنم و ...... درس بخونم میدونم که هیچی ... کلاس حضوری نمیشه ولی وقتی حسابی مطالعه و تحقیق و...اینا داشته باشم!!

ایشالله بچه ی پری میشم بخدا سپردم!

قران خانم دارابی رو هم دیدم مثل کتاب کنکور خونده بودش و ...با مداد رنگی علامت گذاریش کرده بود ... البته من قران و مداد رنگیش رو دارم ولی ... علم و عمل به قران رو ...نه هنوز ! :))

ی 55 عیدی یه 400 تومن و یه 300 تومن ... با خورده هاش میشه حدودا 800 خدا بده برکت!

ولی من بیش ار اینها از خودم توقع دارم .... چه مالی و چه عملی و تاثیرگذاری!

باید یه سیر مطالعاتی برای خودم بزارم !

نمیدونم پرا فک میکنم برای سخنرانی برای متوسطه کم میارم !!

بنظرم

1. باید ساعتها سخنرانی رائف ی رو گوش کنم و ...صحبت هاش رو الگو قرار بدم!

2. باید کتاب های استاد مطهری رو بخونم تا با گویش و .. طرز کلامش آشنا بشم.

3. باید سخنرانی و کارگاه های دانش آموزی با موضوع های مختلف رو ... آماده کنم!ازکتاب گلبرک احکام میتونم استفاده کنم!

4. باید تدبر در قرانم  رو قوی قوی تر کنم!!!

5.دوست دارم جزوه های امام و ویس های کلاس رو گوش کنم!!

6.باید ببینم دوره ی تدبر بزرگسال چطور هست!!

7.فکر تولیدیم هم هستم!!قشنگ جا برای فروش دارم :)) از کیسه ی خلیفه میبخشم!

دیروز فروشگاه سفیر یه سری اجناس نمدی اورده بود که چقدر چرک و کثیف بود ..... من فکر میکردم کوسن های خودم تمیز نیستن ... بعد دیدم واااای صد رحمت به کوسن هااام!!کوسن های من ... حتی خرگوش صادقم ....خیلی تمیز دوخته شده!!

جا داره به خودم ایول بگم!! ایول عزیزم 

8. سر کنم برای یونی مجازی !

اذان گفتن میرم نماز و ... بعدش هم سراغ ... نمیدونم ببینم حالم چطوره!!

ظرف باید بشورم  !! 

قلم قرانی برای فاطمه قران بزارم!

من خدامو دوست دارم خیلی خیلی خیلی!!

ایشالله به سلامتی و عاقبت بخیری آقا امام رضا بطلبه و....بریم پابوسشون...!!

راستی ایشالله میریم معصومیه!یه اتاق سوییت 4 نفره!برای .... 7 نفر! البته حسین که نفرحساب نمیشه برای 6 نفر!از الان نقشه کشیدن ... با اقا ضا برم حموم ...رضا ازشون میترسه :))) حسین دیشب همچین ماچش میکد که نگوووو ::))) دیونه شده داداشم! یادش رفته برادر زنه و... باید جذبه داشته باشه!

باید یادم باشه که .... من یه فرصت دارم !!

از ماه مبارک رمضان تا ... مهرماه!!درسته تو این فاصله خیلی سرم شلوغه!و...فاطمه ام بدنیا میاد و... کار زیاد دارم!ولی خوب .... باید از یه جا شروع کنم و یاعلی بگم ....

باید ازش خوب استفاده کنم که ...ایشالله وقتی ... دوباره به موسسه رفتم حسابی حسابی .... کار کنم برای امام زمانم!

خدای من بزرگه ...خیلی!!

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۶ساعت 12:30&nbsp توسط tanha  | 

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: يکشنبه 5 فروردين 1397 ساعت: 14:02

صفحه بندی