به نام خدا
14/6/1395 روز یکشنبه
بایدیه مجموعه ایجاد کنم!
نباید به طور مستقیم به ایمه اشاره کنم مگر چند موورد!
خدایا کمک حمیده میکنی؟؟
میخواد این کار و به خوبی انجام بدهه!
تعارف که نداریم تو خودت عالم الغیبی....
برای من اول جنبه تاثیرگذاری و هدف و آرزوم کع خدمت به صاحبم هست رو به همراه داره!و بعدهم .... اگر مالی به همراه داشته باشه خوشحال میشم!
چند تا اصل باید داشته باشه!
انتهای سخنرانی با یه کلیپ از آقام امام زمان تمام میشه!
ابتداش چی؟؟
یه قرآن تصویری......
عظمت قرآن رو .... با وجودشون درک کنند!
ساعت 9:20 دیقه....
همه ی کارامو کردم ... ناهار مو باگزاشتم ....همه کارای خونه ام رو انجام دادم!
یادم باشه لیست خرید و نیازمندی ها رو بنویسم!
الان 3 ماه و 16 روزه که خونه خودم هستم و...انشالله به زودی از خدای خوبم...فرزندان سالم و صالح زیبا و عاقبت بخیر میخوام!
کلاس خیاطی میرم ....جلسه 22 م!
ایشالله میخوام خیاطی کنم!
حسابی!
به خدا سپردم!
از خدای خوبم میخوام ... خودش کمک کنه.... کارکاه هامو آماده کنم!!!
انشالله!
بسم الله الرحمن الرحیم!
یا علی مدد
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146