عطای خدا

خرید بک لینک
به نام خدای انگور

خدا هم انگور رو دوست داره .... اسمش تو قرآن اومده!

میدونی به چی فکر میکنم....

امروز یه خوااب دیدم....خواب خوب....رفتم لب پنجره ....لب پنجره پر از ظرف انگور بود...منم چندتا انگور خوردم و...هسته شو طبق عادت ....تو باغچه تو حیاط انداختم که یهووو دیدم ....تو باغچه ... دوتا شاخه ی بزرگ ....انگور در اومده بود و ...خیلی قشنگ بود...حتی خودم هم تعجب کردم....

خیره ایشاللله

فرزند صالح.علم فرائض،مال حلال

تعبیره انگووره....

الان قمر در عقربه.....دیروز و پریروز ...مثبت بودم.....

دیشب و پریشب هم ...مام پروژه داشتیم....

سپردم به خدا....

هرچی خدا بخواد همون میشه!!

خدا جونم من از توخیلی خیلی نعمت فراوان و همراه با خیر و سلامتی و بخشنددگی میخوام!

بهم عطا کن عزیزم!

دیروز اولین جلسه ی تربیت مربی بود....

الحمدلله خوب بود!

باید بیشتر وقت بزارم.... :)

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 4:45

صفحه بندی