والا...
مگه من عقده ای ام!
راستش الان پشت میز و سیستم رییسم!
تلگرامش باز ...
جیمیلش باز.....
فایلاش ....بازز....
حیف که من بچه ی خوبیم!
وگرنه.... جای شیرین خالی!
الان همه چی رو کپی پیس میکرد!!!
:)))
همچین ... زیاد خوشم نیومد!
ینی اصلا خوشم نیومد!
از خدا عزت میخوام نه از بنده های حقیرش ...
دوست دارم داشته باشم و ...خدام خاطرمو بخواد ...وگرنه هیچ گربه ای ینی همون بنده ها محض رضای خدا موش نمیگیرند و سلام بدون طمع ندارند!
من از خدام عزت میخوام!
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197