پشت میز ریسس

خرید بک لینک
احساس خاصی ندارم!

والا...

مگه من عقده ای ام!

راستش الان پشت میز و سیستم رییسم!

تلگرامش باز ...

جیمیلش باز.....

فایلاش ....بازز....

حیف که من بچه ی خوبیم!

وگرنه.... جای شیرین خالی!

الان همه چی رو کپی پیس میکرد!!!

:)))

همچین ... زیاد خوشم نیومد!

ینی اصلا خوشم نیومد!

از خدا عزت میخوام نه از بنده های حقیرش ...

دوست دارم داشته باشم و ...خدام خاطرمو بخواد ...وگرنه هیچ گربه ای ینی همون بنده ها محض رضای خدا موش نمیگیرند و سلام بدون طمع ندارند!

من از خدام عزت میخوام!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 8:28

صفحه بندی