برنامه ریزی

خرید بک لینک
یهه ککت طرح چرم.....خوشگل!

حیف....

2ایکس لارج به رضا میخورد که نداشت.... 30 تومن!!!

خسرو شاکی شد....

گفت چرا دیشب نبردین!

آخرریش رو همون دیشب بردن!!

روزی رضام نبود.....خیره ایشالله ایشالله بهتر میخواد روززیش بشه!!

رفتیم ... پارچه خریدیم ...برای کرسی! :)))

خوشگله قراره من لحاف کرسی بدوزم!

یه ذره برنامه ریختم .... مثل شیخ! :)

خوبه الحمدلله

آره باید برنامه بریزم.... کار زیاد دارم ...خیاطی طب تدبر ....از همه مهم تر بچه!

به خدا سپردم!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 4:45

صفحه بندی