نمیدونم چرا ولی من هیچ نظری نذارم در مورد گسترش فعالیت و درامد رضااا
پایینی ...بعد از کار تعمیرات .... رفته تو کار کابینت و ... دکور چوب ب ام دی اف!!
نمیدونم الان پول سرویس چوب رو مز آرایش و... خاله جان میده!!!!
واقعا که....
الان داره میسازه آخرش هم همه رو میکنه میبره....مثل اون فیلمه که .... طرف استخر و کنده بود برده بود!!
رضا و بابا ها رفتن کربلا....
خدا به دل رضا بندازه که یه تکونی بخوره یه راهی جلو پاش بذاره!یه خونه عالی!
اینجور که اینا دارن میسازن...تا صد سال آتی هستند...سعیدم زن بگیره براش خونه دربست میگیرن!!!
نه اینکه ما از اونجا بریم!
لبته نمیدونم شاید ما مجبور بشیم بریم.
من که از خدای مهربونم ... روزی حلال طیب واسع میخوام....خونه ای بزرگ و عالی 250 بلکن300 متری ایشالله.
انشالله!
فرزندان و ذریه ای صالح و سالم و زیبا و عاقبت بخیر....نمیدونم خدا به چی نگاه میکنه .... خدا به من که بنده شم ...بیشتر نگاه میکنه.
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118