تا آب گرم بشه...اومدم اینجاا
میخوام یه تغییراتی تو روش زندگی ایم بدم!
اول طرز لباس پوشیدن....
دوم رفتار و صحبت....
سوم برنامه ریزی برای زندگی ...
چهارم الان که دیبا نمیرم...پس وقت دارم ...درمورد تولیدم بیشتر و بهتر فکر کنم...
پنجم من باید یه مربی قدرو عالی تو حوزه تدبر بشم.
ششم خونه و زندگیم ....باید انشالله بهتر و بهتر و بهتر بشه!
هفتم ....
هرکدوم از این شش شماره خودش شاخه ها متنوعی داره!
بیشتر در موردشون مینویسم!
فعلا همینو داشته باش!
خدای من خیلی بزرگه.....
رضا با هفت نفر دیگه .... مهران هستند!
انشالله دارن برمیگردند.
12 روز سفرشون کشید و ...مطمئنم که .... تا اطلاع ثانوی من سفری در پیش ندارم... به چند دلیل
دلیل اول که ایشالله هستم
دلیل دوم که رضا مرخصی نداره
باید برای رضا هم لباس بخرم ....
باد به ورزشش هم گیر بدم!
آموزشگاه و مدرک و شاهد و...خونه...واینا بماند!
میرم حموم!
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154