جمله ای که همیشه و در اکثر اوقات ازش استفاده میکنم!
البته من میگم خیره ایشالله!
کتابیش رو اینجا نوشتم!
امشب عروسی دعوتیم!
عروسی مججمع تشریفات یادم باشه سرچ کنم....امشب میرم خونه قدسی.
عروسی قبلی که نه نه فوت کرده بود که من شرکت نکردم!
دیگه بعد از این هم میرررررهههههه تا خدا میدونه!
ایشالله میرم پیش قدسی.باید درست برنامه ریزی کنم.
کت شلوار و لباس رضا رو آماده کنم....
تازه ایشالله سه شنبه هم میخوایم بریم مسافرت!
شمال با همه ....
صورتم میخاره میخواد جوش بزنه :))))))
حالا امشب که همه خودشونو برا عوسی خفه میکنن.....
من تازه میخوام جوش بزنم!
بخدا سپردم!1
هنوز ساک نچیندیم!
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117