میدونی به چی فکر میکنم ...
اولا که امروز روز دحوالرضه!
دوما 5 شهرریور جمعه داوود رشیدی ز دنیا رفت!
سوما امروز روزه ام!
چهارما اصلا سراغ جوملا نرفتم!
5 الاناس که سارا استنلی شروع شه
6 شروع شد!!
7 سایت برای یونی هنوز تو فکرمه!!!
اما شیرین میگه دیتا بی نمیخواد!!!! چطور نمیخواد مگه میشه؟؟؟
8 همش خیاطی مکنم!!!
اصلا یه وعضییی
باور کن....
لاس قهوه ای لباس بنفشه...
لباس نارنجی لباس آبی زهره و ....
فقط 4 تا لباس
:))))
بخدا سرم شلوغه!!!
همش همینوو میگم...
:))))
هیچی .....
یادم باشه یه جلیقه و یه لباس سفید خوشگل بدورم
نگ میزنن
رضاااااس
من رفتم علا :*
فعلا
tanha...ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120