فکر کنم اون موقع هم که من ناخنم شکست چهارشنبه بود!!
این چهارشنبه هم برای ما آدم شده!!
نمیدونم به فاطمه بگم این حرفا رو یا نه!!!!
اصلا خوشی نیومدده به ماااا شایدم اومده ما خبر نداریم!
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15