خدایا شکرت!

خرید بک لینک
اصلا نشد بگم رفتیم گیلان ... نزدیک حاجی بکنده!! :))) بندر کیاشهر .... ساحل عسگر آباد....جنگل و دریا کنار هم بود!!

فکر کنم اون موقع هم که من ناخنم شکست چهارشنبه بود!!

این چهارشنبه هم برای ما آدم شده!!

نمیدونم به فاطمه بگم این حرفا رو یا نه!!!!

اصلا خوشی نیومدده به ماااا شایدم اومده ما خبر نداریم!

+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:0 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

صفحه بندی