دوستت دارم خدا جونم

خرید بک لینک
نمدونم چه جوری میخواد حل بشه!!

البته اگه خدا بخواد ....کاری نداره!

یه موج مثبت میخوام ..... خیره ایشالله .....

میخوام برم به سال بعد هممین امروز.....

بسم الله

امروز 14 مرداد 97 !!

الحمدلله ....

نی نی کوچولوم خوبه و اینجا ....تو دل مامانش لالا کرده!

رضا هنوز از یونی نیومده و ... قراره بیاد مارو ببره خونه مامانی..دایی حسین و دایی حسن سراغ نینی رو میگیرن!

شام خونه مامانینا همستیم و دوماد هم هست ...طبق معمول :)))

(چه حس خوبی داره آینده نویسی .....)

ایشالله همیشه خوشبخت و عاقبت بخیر باشن....

انشالله عروسی امام علی و خانم حضرت فاطمه مجلس عروسی خواهرم هم هست ....به به ... خوش به سعادتون!

خیلی خوشحالم براش ... اونقدر که میخوام براش گریه کنم..... حتی الان هم گریه ام داره در مییاد!

.........

ما هم .... دیگه درگیر بچه داری و .... شب زنده داری هستیم...

تو این گیر و دار از لطف خدام و قدم نی نی جونم رضا باید با محیط جدید و ... عنوان جدیدش اخت بگیره و ...کارش دستش بیاد!

من تمام سعی ام رو میکنم که محیطی آروم و بی دغدغه برای همسرم آماده کنم که انشالله به سادگی جا بگیره و به برکت صلوات بر محمد و آل محمد تو درسش هم موفق باشه!

اما خدا وکیلی اون هم داره سنگ تموم میذاره ....آخه نینی خیلی کار داره و منم ... تنهایی از پس این همه کار به تنهایی برنمیام ...یا خلی خسته میشم ...رضا خیلی کمکم میکنه!

خیلی ...ممنون همسره عزیزم البته هفته گذشته روز میلاد امام رضا حسابی ازش تشکر کردم و.... براش هدیه تهیه کردم البته خدا خیر بده مامان رو وگرنه من که با این بچه .... بازار رفتنمم مونده :)))))

(خیلی جدی گرفتم :)))) )

یادم باشه امروز نماز روز یکشنبه ماه ذیالقعده رو بخونم :)

خونمون هم حالش خوبه!

دادیم رهن هر دو طبقه شو .... الحمدلله خدا از جایی که گمانش رو نمیبردیم رسوند!

ینی قربونت برم خدا جونم ....خدایا خدا وکیلی عشق میکنم وقتی میبینم که به این بنده ی حقیر و سرتاپا تقصیرت نگاه میکنی!و هواشو داری!

حمیده ات دوستت دارم

+ نوشته شده در شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 19:36 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

صفحه بندی