چی بگم .... از خودم!

خرید بک لینک
ظهر تا اومدم بنویسم رضا اومد تو!

فقط ثبت رو زدمو پریدم تو دلش!

میخواستم بنویسم که من هپ کاری نکردم نه برای کشورم نه برای امام زمانم نه برای مادر و پدرم و نه برای دل خودم نه برای قرآنم و نه برای خدای خوب خودم!

نمیدونم شاید خدا ونم خودش بشینه و برگه ی عمرمو ارفاقی تصحیح کنه تا بلکن حتی شده یه 0.25 ازش بکشه بیرون!

کتاب کف خیابان رو خوندم!

مستند داستانی

وقایع فتنه و ....

خیلی جالب بود!

نمیدونم .... شایدم میدونم!

خیلی افسوس میخورم که منم یکی از این زنای معمولی و ....خاله زنک شدم!

اما اینو واقعا نمیدونم که چطور باید برای امام زمانم مفید باشم!

چه کار میتونم انجام بدم که ندادم!

فن بیانم که ...... باید سخنرانی آماده کنم.... خواهرام خیلی بهتر از منه!

با اینکه اون وقتی بچه بودیم ساکت تر بود و ....اونموقع من بهتر حرف میزدم!

دقیقا اطمینان کامل دارم که یونی مظخرفمون مزخرف-مذخرف....باعث شد من در اوج جوانی و استعداد و ..یادگیری از یادگیری مهارت های سخنوری جا بمونم!

شایدم باید با آدم های بهتر و .... با کلاستری میگگشتم!

اونموقع نمیدونستم!

البته الانم خیلی چیزهایی رو که الان بباید بدونم رو نمیدونم!

مثل خیلی چیزهایی که باید دوران نامزدی میدونستم و ندونستم!!درمورد هدایای ناب و ...زیبای تو بقچه ای مادرشوهر...باید همون موقع میگفتم که من این لباسهارو نمیپوشم و پس میفرستادم!!

دیشب ماه گرفتگی شد و مهمون داشتیم!

پایینی و پایینی تر!

نمیدونم خسته نمیشه ...ازشب تا صبح این لایه کرم به صورتش هست!

و ابروهای مداد کشیده این هواااا!

منتظر بودم رضا به حرف بیاد که فلان منم بگم که فلان! :)))

چه قدر کامل نوشتم!:)))

شاید تو زمینه ی تولید ملی میشد یه کارایی بکنم!

من که تو علم و ...کامپیوتر ...هیچی نشدم!:((( خیلی ناراحت میشم وقتی اینو به خودم گوشزد میکنم!

نمیدونم شاید دنبال کردن طب اسلامی و.... بیرون کردن طب شیمیایی از کشورمون هم بهترین خدمت در حق امام زمانم و کشورم و .... باشم!

الان ربع قرن از عمرم رفته!!!

بچه تا کی میخوای این دست و اون دست کنی!!!

تاکی!

لامسب بگو یاعلی!

یاعلی!

+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:50 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

صفحه بندی