وقتی هنوز وقت ثبت نام هست برای چی مردم رو ...اذیت میکنن....
مدرسه بزرگسالان مسخره....
برای یه امتحان ....
چرا باید بهشون کلک زد تا کار انجام بشه چرا وقتی سعید رفت برای پیگیری انجام ندادن!.....
خدا از سرشون نگذره....واگذارشون میکنم به خدایقادر!
فعلا که گویا ثبت نام درس انجام شده و....21/6 امتحان هست و تاریخ فارغ التحصیلی باید 31/6 بخوره ..... به خدام سپردم!
الهی من لی غیرک عزیزم!
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136