الهی من لی غیرک عزیزم!

خرید بک لینک
کاش میتونستم .... کاری کنم برای آدم های بی مسئولیت!

وقتی هنوز وقت ثبت نام هست برای چی مردم رو ...اذیت میکنن....

مدرسه بزرگسالان مسخره....

برای یه امتحان ....

چرا باید بهشون کلک زد تا کار انجام بشه چرا وقتی سعید رفت برای پیگیری انجام ندادن!.....

خدا از سرشون نگذره....واگذارشون میکنم به خدایقادر!

فعلا که گویا ثبت نام درس انجام شده و....21/6 امتحان هست و تاریخ فارغ التحصیلی باید 31/6 بخوره ..... به خدام سپردم!

الهی من لی غیرک عزیزم!

+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:55 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

صفحه بندی