من و سال 95

خرید بک لینک
سال 95
باید برنامه ریزی کنم!
برای مدرسه که انشالله سال آول و آخری هست که میرم مگر برای ..... اجرای برنامه دینی ....سخنرانی و ....صحبت با بچه ها!
یونی که انشالله
ازساعت 7 الی 13 میرم و.... دیگه بیشتر نمیتونم بمونم!
ببین الان که ثبت نامه!
بعدش ....برنامه ها شروع میشه!
به خدا سپردم!
بعدش .....عروسیمه !
من حدودا از بیست اردیبهشت شاید دیگه نرم یونی ولی اینطور که مشخصه .... و بوش میاد من تا روز آخر سر کارم :)))
یه هفته بعد از عروسی هم که تطیلاته!
الحمدلله!
مرخصی ینی!
بعدش .... از 22 خرداد امتحاناته تا 12 تیر گویا !
چرا من تقویم 95 ندارم!
یادم باشه! بخرم حتما!
راستی تقویم مهر تا مهر رو دارم ! آخ جون!
جونم برات بگه میمونه ..... خیاطی!
که خیلی میخوامش!
و البته انیمیشن روزهای جمعه!
که اونم میخوامش!
خیره ایشالله بعد از امتحانات خیلی سرمون خلوته!
همین الان میشینم متن صورتجلسه برای شورای فرهنگی رو آماده میکنم ....
تو دفترم!
که.....ایشالله شروع کنیم! و .... بیفتیم جلو!
بماند که باید لباسام رو هم آماده کنم ایضا برای شنبه!
خدایا خودت کمک کن و دریاب عزیزم!
دوستت دارم!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: من 19 سالمه و شوهرم 23,و من سالها مذهبی بودم,سالی تاک,سالومه,سال نو,سال نو شهرام شكوهي,سالي تاك,سال نو شکوهی,من وتو و سال نو,من پیر سال و ماه نیم, نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 8:29

صفحه بندی