دریاب!!

خرید بک لینک

در راستای پستقبلی باید بگم که حرص زیاد خوردم .... خیلی ... اما آخرش فهمید که من درست میگم و ... اون طرف دروغ گفته!!

ولی ... چه فایده که من زیر فشار ... له شدم!!

نمیدونم این حرص و جوشا پیش خدا ارزشی داره یا نه!! من به خدا سپردم ازش خواستم منو گرفتار دنیا نکنه!!

و حرص و جوش دنیا بهم نده که ..... فعلا دوباره درگیرش شدم!!

روزهای پر استرسی دارم .... البته تقصیر خودم هم هست ... الان که فقط باید به فکر نی نی کوچولوم باشم ... 

و به چیز دیگه ای فکر نکنم برا خوذم ... دغدغه درست کردم ....

دغدغه تعویض خونه!!

فروش خونه قبلی و ریسک بالایی که داره ...

خونه گلنگی که نیاز به تعمیر داره و.... ایشالله وقتی ساخته بشه ... اونوقت مشه اجارش داد!!

ولی فروش خونه الان ؟؟

از 10 مهر تا 10 آبان وقت داریم و امروز23 مهر بود!

.... ایشالله به شادی و خوشی بگذره 23 آبان بیام خبر شادی بنویسم!

نمیدونم رضا میگه استخاره کردم و خوب اومده ...و بعدش رفت برای قولنامه!!

حدود 106 تومن طلا فروختم!

یعنی همه شو فروختم دیگه!!

:))

ضرر به کنار سرزنش دیگران به کنار واقعا آدم رو له و نورده میکنه!!!

100 تومن خودمون 

45 تومن ... 35 تومن ... 

و... فروش خونه  ... که اگر ایشالله به خیر و خوشی و سلامتی و عاقبت بخیری ... به قیمت خوب فروش بره ... حداقل 540 

شایدم بیشتر .... 510 برا اون ... 30 تومن برا اون فقط میمونه 45 تومن!!

اگر نره 

نمیدونم چقدر واقلی گذاشته هر سری ی چیزی میگه ...

بماند که همه ی طلا ها مو فروختم و... الان هر گرم 150 رفته روش!!

خدا لعنتتون کنه که به فکر مردم نیستید ایشالله بزودی قیامت برپا بششه و خدا حق ما رواز مسئولین بگیره!! والا!!

امیدمون برای عدالت خواهی فقط وفقط امام زمان وخداست!!

بماند که اونا همشون خودشونو یار شفیق امام زمان و هم صحبت شبانه ی خدا میدونن!!

آره .... از واقلی لعنتی نمیدونم ... اینم حرف درست نمیزنه!!!

آخه آدم ... خودم زنگ بزنم بپرسم؟؟

نمیدونم!! دونستن من چه فرقی میکنه به حالمون!!

الان 30 تومن قرض گرفتیم ... برای پول پیش خونه!!

خدایا خودت آبرومو حفظ کن!!!

150 مون برمیگرده .... 45 که قرضه!! 35 قرضه

میمونه چقدر؟؟ 80 تومن میره میمونه 70 و.... خونه ... 

البته معلوم نیست 150 کی برمیگرده!!!

تو این وانفسای روزگار!!!!

خونه رومیشه رهن داد و ... دوباره طلا خرید ..... ولی .... 

بماند که الان خونه تعمیر شده خیلی بهتر شده!! الحمدلله

نمیدونم شاید خیرمون در اینه!!

وقتی به خدا سپردی دیگه غصه ی چی بخوری؟؟؟؟؟

خدایا من ازت آرامش میخوام!!

خدایا خودت استخاره رو خوب آوردی .... پس خودت مدیریت کن عزیزم!!

به تو سپردم مهربون

دوسدارم باهات حرف بزنم و جوابم رو بدی!!

خدا جووووون من که جیک و جیک میکنم برات!!!!

دریاب عزیزم   دریاب  .... 

راضی نباش تو این وضعیت ... اینقدر حرص بخورم!!!

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۹ساعت 19:10&  توسط tanha  | 

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: جمعه 30 آبان 1399 ساعت: 9:11

صفحه بندی