خونه

خرید بک لینک
الحمدلله روز هفت هفت نود و هفت ...میشه شنبه ... یا جمعه ....معامله کردیم یه خونه 50 متری تو ن اصر دیوان ... کوچه ی خوب و افراد خوبی داره ولی خوب...این ته ته کوچه است و ...ابتدای ی ک 2 متری :)))

البته با پول ما یا باید ک دومتری میشد ....یا بینهایت عقب شینی داشت یا محله ی بدی بود یا تو کوچه پس کوچه میشد.... خلاصه این بهترین حالته مکنه!!

30 تومن موند برای رهن ...که هنوزم که هنوزه ...رهن نرفته!

خونه ی خوبیه ولی ...ی تغییراتی نیاز داره که اگر اوکی بشه ...خیلی خوب تر میشه !

نمیدونم .... من که قبل از این هم بخدا سپردم ... بعد از این هم بخدا میسپرم ....

حسبی الله ربی....

برای خواهرم هم دعا میکنم ...از حسنا میخوام که دعا کنه!!

انگار دعاهاش میگیره دخترم!

آخه برای مامانیش دعا کرد که بره کربلا و ...اربعین روزیش شد و رفت کربلا!

اوهوم ایشالله میلاد رسول خدا .... عقد خواهرم باشه!

حالا چی بپوشم؟؟
آخر این هفته ... رفقای دبیرستان شاید بیان خونم!

دلم برای کبیری تنگ شده خواب دیدم مدرسه ها باز شده و ..من رفتم تو دفتر سراغ کبیری و ...هی ماچش میکردم.... هی ماچش میکردم!

خواب زندایی خوبم رو هم دیدم!!!

نشسته بود و...داشت نقشه میکشید...تو خواب گفت که میخوام پدرشون رو در بیارم!! پناه بر خدا ... مطمئنم که به خودش برمیگرده!!

آره هرکاری بکنه .... و البته کارایی که کرده گریبان خودش رو میگیره!!!

و من ... این ترم کلاس نگرفتم ....میخوام

1.برم موسسه تدبر و.... کلاساشو برم!

2.سطوح ش رو ادامه بدم!

3.میخوام... سخران مجالس بشم .... و ....تدبر بگم

4.کلاس مداحی برم و.... روضه هم بخونم!

بخدااا روضه خونی کاری ه که اهل بیت دوس دارند ... منم سعی میکنم ... انجامش بدم و از خودشون توفیق اشک و دل شکسته تو روضه ها رو میخوام!

5.خیلی دوست دارم کسب و کارم رو دنبال کنم!اهمت میخواد!

6.چادر دوزی هم هست ...اما ایده ی خودم .... تکه

7.داشتم فکر میکردم زیر زمین رو ....کارگاه شیکی کنم ...مزون کنم!!

8.باید بسم الله بگم و... شروع کنم .. دوتا جنس بزارم مغازه نرگس خانم... ببینم چی میشه!

9.ورزش ... ورزش ....سلامتی!!

فایل زومبام رو نمیدونم کجا گذاشتم...باید پیداش کنم.

10.عکس های فاطمه حسنا رو هم میخوام کلیپ کنم....

به به چقدر کارای خوبی پیش رو دارم!که باید انجام بدم!

11.الحمدلله رضا از یونی راضیه و ...رشته اش رو دوست داره!

این حسنای فینگیل هم فقط میخواست منو بیدار کنه و...باز بخوابه ... جینگیل بینگیل پسرخاله!

صادق بهش میگه!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:48

صفحه بندی