
خیلی وقت بود ... طومار نویسی نکرده بودم!!! xa0نطنز کنسل شد!!! میریم تولد مادر شوهرررر! فردا3 شهریور +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۶ساعتxa013:22xa0 توسطxa0tanhaxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
سال 95باید برنامه ریزی کنم!برای مدرسه که انشالله سال آول و آخری هست که میرم مگر برای ..... اجرای برنامه دینی ....سخنرانی و ....صحبت با بچه ها!یونی که انشالله ازساعت 7 الی 13 میرم و.... دیگه بیشتر نمیتونم بمونم!ببین الان که ثبت نامه!بعدش ....برنامه ها شروع میشه!به خدا سپردم!بعدش .....عروسیمه !من حدودا از بیست اردیبهشت شاید دیگه نرم یونی ولی اینطور که مشخصه .... و بوش میاد من تا روز آخر سر کارم :)))یه هفته بعد از عروسی هم که تطیلاته!الحمدلله!مرخصی ینی!بعدش .... از 22 خرداد امتحاناته تا 12 تیر گویا...
ادامه مطلب