
امروز آخرین روزه دهه کرامته و فردا میلاد امام رضا!! رفتیم شمال و اومدیم و چهههه شمالی!؟؟؟ چهارشنبه اینا افتاب سوخته شدن!! گاهی فکر میکنم این فاطمه اصلا بزرگ نشده..... نمیدونم چطور میخواد مدیریت کنه! خودش ...حساسیت نشون میده طرف که سواستفاده شو میکنه .... این شاکی میشه که چراااا سو استفادده کرد!! اول...
ادامه مطلب
اخلاقت را خوب کن تا خدا حسابت راآسان گرداند!! انشالله آخر هفته ینی 25 ماه محرم ما راهی سفر کربلا خواهیم شد! انشالله من و رضا نمیدونم شاید آخرین سفر ما باشه ... دغدغه ی من تاریخ ... ام هست! میخواستم قرص بخورمم که کلا کنسل بشه خواهرام گفتن بزار بیاد راحت شی! چون تابحال نخوردی...شاید قاطی پاتی ت کنه و کله سفرت پر بشه! منم سپردم به خدام! ایشالله که به خیر میگذره! مطمئنم دوشنبه ی بعد از عاشورا من پردهخوانی داشتم! تو مدرسه امام رضا! خوب بود! الحمدلله...
ادامه مطلب