
نمی دونم از کجا و چی شروع کنم فقط بینهایت دلم تنگ شده برا نوشتن!خدایا من از تو عزت میخوامیا قاضی الحاجاتیا قاضی الحاجات..خدایا من امیدم به تو ئههه عزیزمی کن فیکون درونی نیاز دارم!!!وقتی سی مریض نیس من خدم مریض میشم..... اونم روحیخسته شدم از بس اینجا بودم!!!آره حتما اینا خوبن .... که من اینجا نشستم .... 5 سال!!!خدایا ..... خودت دریاب ... امامم دریاب حمیده توووووو دلم تنگهههههه خدا جونم امام زمانمدلم تنگه خیلی از این همه تفاوت و فرق!! + نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰...
ادامه مطلب